Home

The Short Girls .

My photo
People call me mia or miah. An alter-ego. Certain things in here is a HISTORY!

Budak Budak PENDEK. Gua je tinggi.

My Baby Guitar :)

Lilypie First Birthday tickers

Friday, November 16, 2012

Muka Kebanyakan.

Ditegur. Terpinga.

     "eh, awak dari perak kan?"

     "eh, awak dari Key Ell kan"

     "eh awak dari situ, dari sini, kawan budak tu , kawan budak ni "

Terpinga lagi. Otak kosong.

Hakikat nya saya dari Pahang,Kuantan darul awesome lebih spesifik

Dan saya adalah kawan kepada kawan saya. noktah.

Dan bukan kepada kawan kepada mereka yang tak saya kenal.

Alah, perkara biasa bagi orang muka kebanyakan.

Pelanduk hanya 7 orang.

Tapi sayang, hanya dengar khabar dari orang

Masih belum bersua muka lagi kita wahai 7 pelanduk di luar.

Tegurlah saya andai muka kita sama. Ahaks!

Pelanduk Pertama





3 comments:

umi zafirah said... REPLY

ada rezeki jumpalah pelanduk yg lain :3

Aujinz said... REPLY

Kena kesan pelanduk pelanduk lain XD

dyan said... REPLY

ye ke ni pelanduk..