Home

The Short Girls .

My photo
People call me mia or miah. An alter-ego. Certain things in here is a HISTORY!

Budak Budak PENDEK. Gua je tinggi.

My Baby Guitar :)

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, November 16, 2011

Mula Semula.

Bila saya rasa saya kalah.

Saya ingin mula semula.

Kadang saya tertanya.

Adakah pengakhirannya sama?

Atau mungkin berbeza

Atau ia mengubah segalanya.

Semua nya ku terima.

Kalau lah saya tahu segalanya.

Tapi hakikatnya, saya tak tahu.

Manusia, Manusia.

Dah terhantuk baru tengadah.


LOVE YOUR LIFE 



Atau mungkin senang dikatakan,

Pengalaman mengajar kita,

Untuk terus, jangan leka.

:)


NOTA: 4 hari sebelum masuk sem yang ke 2. Perlu lebih tenang lebih semangat, lebih fokus, dan lebih kuat.

1 comments:

APi said... REPLY

kalah membuatkan manusia itu lebih berusaha untuk tidak mengalah..