Home

The Short Girls .

My photo
People call me mia or miah. An alter-ego. Certain things in here is a HISTORY!

Budak Budak PENDEK. Gua je tinggi.

My Baby Guitar :)

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, January 23, 2011

Saya benci high heel .

Pernah tak korang pakai hig heel tiba-tiba terpeleot depan orang ramai?? Ohemgee...malunya..
 Ceritanya macam ni...
Haritu pergi bandar..jalan-jalan blablabla... Lepas tu teman Soliha pergi toilet. Disebabkan dia masuk lama sangat taktahu buat apa  ,keluar lah tinggal dia sorang-sorang dalam toilet jahatnya aku ,lepas tu keluar dari toilet, orang pandang je.Malu sekejap. Dalam hati (asal diaorang ni, tahu la aku cun tak cantik).
Pandang je, kalau lelaki tak ape lah..haha. Pompuan beberapa orang. So, buat lah bodoh je.. Jalan-punya-jalan, sambil catwalk gitu..


TIBA-TIBA






toing..terpeleot! Ohemgeeee..malunya.. Ok,sebab malu. buat-buat baiki kasut. Lepas tu jalan la cepat-cepat dengan muka merah padam. Tak pandang belakang dah, Malu kau!. Mesti dia gelak-gelakkan. Malunyaaaa... Lepas tu buat macam tak tahu apa-apa.
* Saya harap,orang tu tak ingat muka saya.. :(


Gambar untuk hari tu  :)  *tak nampak kasut pon*

8 comments:

nur said... REPLY

risiko2 memakai kasut tinggi= terpeleot.. dan kaki terseliuh.. adoii..
Jemput keALL IN ONE

Kancilbiru said... REPLY

adussss sakit kaki tu kalau jatuh terpeleot..ekeekek

Amira Anorah said... REPLY

bengkak la jugak sehari dua..hahaha
tapi cakap je hate..tapi nak pakai jugak..
cara2 untuk nampak tinggi ^^..haha

Amira Anorah said... REPLY

bengkak la jugak sehari dua..hahaha
tapi cakap je hate..tapi nak pakai jugak..
cara2 untuk nampak tinggi ^^..haha

<=MRMH=> said... REPLY

haha , pakai terompah suda , ley tinggi jugak :D

Amira Anorah said... REPLY

bunyi over lah..haha

... said... REPLY

as salam..high heels?
ok apa? kadang-kadang kalau ada lipas lalu, ia lalu kat celah kosong bawah kasut tu :D

kalau jalan kat lecak@tenmpat berair, jari kaki yang kena :D

Amira Anorah said... REPLY

salam...
HAHA...kalau lalu kat lecak,takyah jinjit2 dah kan..hehhehe
whh,terselamat dari serangan lipas masuk dalam kain..hahaha