Home

The Short Girls .

My photo
People call me mia or miah. An alter-ego. Certain things in here is a HISTORY!

Budak Budak PENDEK. Gua je tinggi.

My Baby Guitar :)

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, January 15, 2011

Darah je warna sama, Tapi jenis lain-lain...

Sebenarnya, tajuk entri ni nak tulis macam "rambut sama hitam,tapi hati lain-lain "..
Tapi rambut orang kat Malaysia sekarang dah macam - macam colour dah ade..pink pon ade!!!
So, macam dah tak berapa sesuai..
Tapi darah semua orang warna merah kan..:) ..Tapi ade macam-macam jenis darah A,B,AB,O,ade yang negative la positive la.....
Begitu juga dengan manusia, manusia semua sama, punya tangan, kaki,perasaan. Tapi Tuhan jadi kan manusia berlainan perangai.. Ada yang mudah menangis, ada yang mudah jatuh cinta, ada yang mudah marah,ada yang mudah tersenyum,ada yang susah tersenyum... Ada yang mudah terasa,ada yang mudah dukacita,namun ada yang mudah memaafkan, dan ada yang senang memberi maaf..
Perbezaan membuatkan kita cuba untuk saling memahami antara satu sama lain. Perbezaan membuatkan kita saling melengkapi..

xoxo
Amira Anorah